RSS

Euww

很就很久没有认真地读过所有朋友的部落...这一个晚上让我发现周围每天都在发生变化...

人不停的长大,
时间不停的流失,
事情不停的复杂化,
我想这个世界也变了。

突然有好多的感想不懂该往哪里吐,只好再打开这里诉说自己的心情。

不知不觉的我已经快走完了大学生涯的第一年也可见时间是多么的容易流失
想当初还在担心我自己能不能踏入大学这个问题就像是昨夜发的梦...XD
在大学的日子里很高兴的就是有那么一班很疼我的学哥学姐,他们,是无法取代的!这个学期也是他们陪我的最后一个学期但愿来往的日子我们都还保持联络,我会非常的想念你们!=D

除了他们,我在这里也认识了自己同年的一班好朋友,也是因为他们我的大学生活变得多姿多彩。谢谢你们!

不懂什么时候我看回这篇部落肯定笑到爆!XD

好了,不写了,this is so not me!!!yishh!!!

7 wings:

Chien said...

wow~haha~
i think almost every ppl that going uni will have this kind of post geh la~

dun worry it's normal :P

Chien said...

haha~ this is my post : here ~ XD

Angel said...

lolz..i know..but the weird thing is..i wrote in chinese!!ishh!!feel so geli man!!hahaha!weyy when will u be back wor?got a lil bit miss you lea!jom go tom yam!will be back by 19th

Chien said...

sometimes chinese shows better influence =D
wont geli lar~习惯就好 xD

i'll back around 14may ba~if nothing went wrong~
HAHAHA miss me? my god~ cannot sleep liao ni.. =D

Angel said...

wao..i wish to back on that day too!!!aww...memang got bit bit miss lar..

Debra said...

hahahaha awwwww~~ nice post. i guess chinese is better in expressing feelings right? how i wish im able to write chinese. T_T (BTW i actually googletranslated your post XD) u will feel even more terrible when u are in ur final year. all the best :)

Angel said...

lolz!you actually read my blog..goshh! XD thanks senior!